תפריט סגור

פתיחת סתימה במקלחת

פתיחת סתימה במקלחת מהרגע להירגע
אין משהו מבאס יותר מלהגיע למקלחת אחרי יום עבודה ארוך ומתיש כדי לגלות שהמים עולים על גדותיהם והורסים לך את המקלחת הכל כך נחוצה הזו. האינסטלטורים של פורטל אינסטלטורס זמינים עבורך בכל רגע מהיום ויכולים להגיע אליך בזמן קצר עם כל הציוד והידע הנדרשים כדי לבצע פתיחת סתימה במקלחת במהירות, ביעילות ובמחירים זורמים במיוחד!

פתיחת סתימה במקלחת שירות 24 שעות ביממה

פתיחת סתימה במקלחת מחיר ללא תחרות החל מ 350 ₪
צוות אינסטלטורס נמצאים כאן בשבילכם
על מנת לספק לכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בתחום האינסטלציה
ניתן להזמין שירות פתיחת סתימה במקלחת מהיום להיום!

להזמנת מומחה לפתיחת סתימה במקלחת חייגו: 050-830-3889

פתיחת סתימה במקלחת

גורמים עיקריים לפתיחת סתימה במקלחת

לפני שניגש לפתיחת הסתימה בצנרת, כדאי להבין מה גורם לסתימה במקלחת. ובכן ישנם מספר גורמים עיקריים לסתימות והם:
• סבון
סבון הרחצה שלך מכיל שמנים מסוימים אשר בהחלט תורמים לעור שלך, אך הם הסיוט הכי גדול של הצנרת שבמקלחת שלך. השמנים האלו מצטברים לאט אבל בטוח בצנרת שלך ומקטינים את הקוטר שלה עד לרמה שמספיק לכלוך קטן והופ הגעת לסתימה במקלחת.

• שיער
בכל מקלחת, בכל גיל, נשטפים לצנרת גם שערות שצנחו מהראש. השיער זורם לצנרת אך עם הזמן הוא מתחיל להתערבב עם השומנים שהצטברו מהשימוש בסבונים, מה שהופך את השיער והשומן לפסולת צמיגית שמונעת מהמים להתנקז לצנרת.

• בלאי של הצנרת
רוב הבתים בישראל בנויים בשיטה הישנה בה הובילו מים דרך צנרת מתכת. כידוע, מתכת ומים הם לא חברים כאלו טובים ולכן עם הזמן נוצרת חלודה שגם היא מקטינה את הקוטר של הצנרת ומגבילה את היכולת שלה להעביר נוזלים מה שגורם לאחר זמן מה לסתימות.

פתיחת סתימה במקלחת בשיטת עשה זאת בעצמך

אחרי שלמדת מה גורם לסתימות המרגיזות במקלחת שלך, הגיע הזמן ללמוד איך מבצעים פתיחת סתימה במקלחת בכוחות עצמך ללא ידע מוקדם, ללא ציוד טכני מתקדם וללא שירותי שרברב.
נכון להיות קיימות שלוש שיטות עיקריות לפתיחת סתימה במקלחת ועליהן אנחנו נרחיב:

1. פומפה
הפומפה המוכרת היא כלי יעיל מאוד בפתיחת סתימות מכיוון שהיא יוצרת ואקום ודוחקת את הפסולת מטה בצנרת. כל מה שצריך לעשות זה לרכוש פומפה למקלחת (ולא לשירותים מכיוון שלמרות הדימיון בשם, העיצוב שלהן שונה לגמרי) להניח אותה על פתח הניקוז ולפמפם מספר רגעים. לאחר מכן יש לפתוח את הברז כדי להבין האם הסתימה נפתחה. במידה ולא, אפשר להתקדם לשיטה הבאה.

2. קפיץ ידני
ניתן להשיג קפיץ ידני בכל חנות חומרי בניין ואנשי המכירות בחנות ישמחו לספר לך איך לתפעל את הקפיץ. הקפיץ, כשמו כן הוא, גמיש ולכן הוא יכול להגיע להצטברות הפסולת, לפעור בה חור ולאפשר זרימה מחדש של נוזלים.

3. חומץ וסודה לשתייה
ערבוב של שני החומרים האלו מביא לתסיסה שהוכחה כיעילה בפתיחת סתימה במקלחון קלות. החומציות שבחומרים האלו יכרסמו בפסולת ויכולים למוסס אותה.

4. תכשירי כימיים
סודה קאוסטית וחבריה יעילים מאוד בפתיחת סתימות במקלחת אבל דורשים מעט מיומנות והמון זהירות. החומרים האלו נחשבים למסוכנים ולכן יש להשתמש בהם כמוצא אחרון ותמיד לאחר קריאת הוראות השימוש המודבקות עליהם.

כמה עולה פתיחת סתימה במקלחת?

ניסית את כל השיטות שפירטנו ועדיין לא הצלחת לפתוח את הסתימה? כנראה שהגיע הזמן לקרוא לאינסטלטור שיבדוק מה הבעיה ויפתור אותה במינימום זמן ובמינימום כסף!

להזמנת מומחה לפתיחת סתימה במקלחת חייגו: 050-830-3889

מחירון שירותים הקשורים לפתיחת סתימה במקלחת

סוג השירות

מחיר השירות

פתיחת סתימה במקלחת מחיר כללי

החל מ – 350 ₪
פתיחת סתימה באמבטיה החל מ – 350 ₪
החלפת ברז במקלחת החל מ – 350 ₪

שיפור לחץ מים

החל מ – 800 ₪
פתיחת סתימה בכיור החל מ – 350 ₪
תיקון נזילה מהאסלה החל מ – 270 ₪

פתיחת סתימות במקלחת

Call Now Button050-830-3889 דילוג לתוכן